Lt  En
Dribsnis.lt
Prisijungti        shoping cart  Krepšelis       Produktai: 0       Suma: 0Eur

JŪSŲ SUKURTAS MIŠINYS BUVO ĮTRAUKTAS Į KREPŠELĮ

Eiti į krepšelį
Kurti naują mišinį
Eiti į pagrindinį puslapį

Svarbus pakeitimas!

Pakuotėje pakeitėte bazinį mišinį.

X

Dėmesio!

Jūsų mišinys jau suformuotas.

Jūsų mišinyje pagrindinio ingrediento kiekis pasiekė minimalią rekomenduojamą 40% ribą. Prašome vykdyti pirkimą arba koreguoti mišinio sudėtį.

X

Dėmesio!

Jūsų mišinys yra tuščias.

X

Dėmesio!

Jūsų mišinyje nėra pagrindinio ingrediento.

X
 

Pagrindiniai košių mišiniai

Avižinių dribsnių košė

Kaina: 1.35Eur Pakuotės kiekis: 700g

Avižos - stiprybės suteikiantis augalas, kuris šlovinamas nuo neatmenamų laikų. Senovėje žmonės avižas laikė piktžolėmis ir siūlė jas rauti iš pasėlių. Praėjo daug laiko, kol avižos tapo maistinę vertę turinčiu augalu.

Dabar mokslininkai sako, kad avižose gausu makro ir mikro elementų, vitaminų B1, B2, B6, C, PP, K ir E. Jose daugiau negu kituose javuose yra geležies, daug sieros, silicio, fosforo, kalio, magnio, chromo, mangano, cinko, nikelio, fluoro, jodo. Avižos yra puikus skaidulų šaltinis.

Avižiniai dribsniai turi daugiau baltymų negu kiti paplitę grūdai. Avižų dribsniai labai naudingi lieknėjantiems, nes malšina apetitą.

Teigiamas poveikis: mažina cholesterolio kiekį kraujyje, greitina metabolizmą, teigiamai veikia virškinimo traktą, padeda numesti nereikalingų kilogramų, gerina plaukų ir odos būklę, padeda sumažinti širdies ligų riziką. Avižos gerina kepenų ir kasos veiklą, normalizuoja medžiagų apykaitą.

Pastaba: Avižų dribsniai turi glitimo, todėl žmonės, kurie yra jautrūs glitimui turėtų labai atsargiai juos valgyti. Celiakija yra stipriausias glitimo netoleravimo pavyzdys.  Avižose yra ir purinų - medžiagų, kurios organizme suskyla į šlapimo rūgštį. Dėl šios priežasties žmonės kurie kenčia nuo šlapimo rūgštimi susijusių sutrikimų (pavyzdžiui, podagros ir inkstų akmenų) turi būti atsargesni.

  • LTLietuva
  • CukBe Cukraus
  • RRekomenduojama
  • GLBe glitimo
  • PPopuliarus
-----------------------------------

Grikių dribsnių košė

Kaina: 1.8Eur Pakuotės kiekis: 700g

Grikių pasėliai buvo pradėti auginti pietryčių Kinijoje bei Himalajuose prieš 8000 metų. Šie augalai buvo pagrindinis maisto šaltinis tų vietovių gyventojams, vėliau grikius pakeitė kiti grūdiniai augalai.

Grikių košė nuo seno laikyta vienu sveikiausių patiekalų, kuris ne tik pasotina ir suteikia energijos, bet ir leidžia išvengti daugelio ligų.

Grikiuose  gausu geležies, kalcio, kalio, fosforo, jodo, cinko, fluoro, molibdeno, kobalto, B grupės vitaminų, folio rūgšties, vitaminų PP ir E. Grikiai garsėja ir kaip visavertis puikus mėsos pakaitalas. 

Teigiamas poveikis: Grikiai efektyviai padeda sumažinti gliukozės ir cholesterolio kiekį kraujyje. Grikiuose gausu polifenolio antioksidanto rutino, kuris pasižymi priešuždegiminėmis ir antioksidantinėmis savybėmis. Vitaminas B2, esantis grikiuose, ypač padeda pavargusioms akims, skatina audinių regeneraciją.

  • LTLietuva
  • CukBe Cukraus
  • RRekomenduojama
-----------------------------------

Papildomi pagrindinio mišinio priedai

Avižiniai dribsniai

Kaina: 0.1Eur Kiekis: 50g

Avižos - stiprybės suteikiantis augalas, kuris šlovinamas nuo neatmenamų laikų. Senovėje žmonės avižas laikė piktžolėmis ir siūlė jas rauti iš pasėlių. Praėjo daug laiko, kol avižos tapo maistinę vertę turinčiu augalu.

Dabar mokslininkai sako, kad avižose gausu makro ir mikro elementų, vitaminų B1, B2, B6, C, PP, K ir E. Jose daugiau negu kituose javuose yra geležies, daug sieros, silicio, fosforo, kalio, magnio, chromo, mangano, cinko, nikelio, fluoro, jodo. Avižos yra puikus skaidulų šaltinis.

Avižiniai dribsniai turi daugiau baltymų negu kiti paplitę grūdai. Avižų dribsniai labai naudingi lieknėjantiems, nes malšina apetitą.

Teigiamas poveikis: mažina cholesterolio kiekį kraujyje, greitina metabolizmą, teigiamai veikia virškinimo traktą, padeda numesti nereikalingų kilogramų, gerina plaukų ir odos būklę, padeda sumažinti širdies ligų riziką. Avižos gerina kepenų ir kasos veiklą, normalizuoja medžiagų apykaitą.

Pastaba: Avižų dribsniai turi glitimo, todėl žmonės, kurie yra jautrūs glitimui turėtų labai atsargiai juos valgyti. Celiakija yra stipriausias glitimo netoleravimo pavyzdys.  Avižose yra ir purinų - medžiagų, kurios organizme suskyla į šlapimo rūgštį. Dėl šios priežasties žmonės kurie kenčia nuo šlapimo rūgštimi susijusių sutrikimų (pavyzdžiui, podagros ir inkstų akmenų) turi būti atsargesni.

  • LTLietuva
  • CukBe Cukraus
-----------------------------------

Kukurūzų dribsniai

Kaina: 0.13Eur Kiekis: 35g

Kukurūzų dribsniai - labai sveikas produktas, pagamintas iš auksčiausios kokybės kukurūzų. Kukurūzų dribsniai - lengvai ir greitai paruošiamas patiekalas, gaminamas iš kukurūzų kruopų ir įvairių priedų. Kukurūzų dribsniai atsirado XIX a ir nuo to laiko yra mėgiami dėl savo puikaus skonio ir naudos organizmui.

Sudėtis: Kukurūzų kruopos (92,5 %), druska su jodu , cukrus, miežių salyklo ekstraktas, dažiklis: kalcio karbonatas.

Teigiamas poveikis: kukurūzų dribsniai yra labai naudingi, nes į jų sudėtį įeina visos svarbiausios maisto sudedamosios dalys: baltymai, riebalai, angliavandeniai, mineralinės medžiagos ir vitaminai. Grūdų sėlenose ir gemaluose esanti ląsteliena nesunkiai virškinama, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, neleidžia kauptis riebalams. Be to, sausi pusryčiai nėra kaloringi ir riebūs, taigi jų pavalgę žmonės nejaučia nuovargio, mieguistumo ir sunkumo.

Pastaba: Gaminio sudėtyje yra glitimo. Taip pat gali būti džiovinto pieno, sojų, žemės ir lazdynų riešutų pėdsakų.

  • CZČekija
-----------------------------------

Kviečiai su medum

Kaina: 0.14Eur Kiekis: 25g

Kviečiai su medum - saldūs pūsti kviečiai pagardinti natūraliu medumi. Lengvi ir traškūs burnoje tirpstantys kviečiai su medumi mėstami tiek vaikučių, tiek suaugusių. Vertas dėmesio ir užburiantis skonis.

Sudėtis: kviečiai (60%), natūralus medus (8%), augalinis aliejus, cukrus, gliukozės sirupas, emulsiklis sojų lecitinas, skonio medžiaga karamelė.

Teigiamas poveikis: kviečiai yra naudingi besivystančiam žmogaus organizmui ir turi daug naudingu baltymų, riebalų, angliavandenių, mineralinių medžiagų ir vitaminų. Natūralaus medaus pagardas yra ne tik skanus bet ir sveikas priedas, nes juk medus yra gliukozės ir fruktozės mišinys, kurį mūsų organizmas pasisavina labai greitai. Jis yra vienas iš tų retų produktų, kurio beveik nereikia perdirbti. Jis greitai pasisavinamas ir greitai atstato žmogaus jėgas.

Pastaba: šis produktas netinka, jei esate alergiškas medui.

  • PLLenkija
-----------------------------------

Kviečių dribsniai

Kaina: 0.09Eur Kiekis: 50g

Kviečių grūdai maistui pradėti rinkti dar prieš 18-10 tūkst. metų. Lietuvoje kviečiai pradėti auginti nuo vidurinio bronzos amžiaus.

Kviečių dribsniai yra labai maistingi, juose gausu virškinamo krakmolo, E ir B grupės vitaminų, magnio ir cinko, kraują gerinančios geležies ir folio rūgšties, ypač daug skaidulų. Kviečiai vertinami dėl maistinių ir dietinių savybių.

Teigiamas poveikis: kviečiai rekomenduojami sergant kepenų ir tulžies pūslės ligomis, taip pat jie sustiprina imunitetą. Padeda šalinti iš žarnyno nesuvirškintas maisto medžiagas. Kviečių dribsniai labai tinka besilaikantiems dietos, siekiantiems sureguliuoti svorį, atgauti jėgas po ligų.

Pastaba: kviečių dribsniai turi glitimo.

  • LTLietuva
  • CukBe Cukraus
-----------------------------------

Miežių dribsniai

Kaina: 0.09Eur Kiekis: 50g

Miežiai – seniausiai auginami javai. Jie buvo pradėti auginti VI amžiuje prieš Kristų, o laukinių miežių liekanos augusios 8000 metų prieš Kristų.

Miežiai yra plačiai naudojami vegetarų mityboje. Juose aptinkami visi vitaminai išskyrus vitaminą C ir B12, ypatingai daug šiuose dribsniuose yra vitamino B3, kuris yra būtinas medžiagų apykaitos, virškinimo sistemos puikiam funkcionavimui. Miežiuose yra gausu tirpiųjų naudingų skaidulų - beta gliukano ir pektino.

Teigiamas poveikis:  miežių dribsniai valo nuodingas medžiagas iš organizmo. Padeda išvalyti inkstų akmenis ir šlapimo takų infekcijas.

Pastaba: miežiuose yra gausu ląstelienos, dėl to jos blogiau įsavinamos ir skatina tuštinimąsi, šį faktą verta atsiminti tiems, kurie linkę į nutukimą.

  • LTLietuva
  • CukBe Cukraus
-----------------------------------

Rugių dribsniai

Kaina: 0.09Eur Kiekis: 50g

Rugiai yra lietuvių labai vertinami javai. Jie į Europą pateko iš Azijos dar prieš mūsų erą kartu su kviečiais ir miežiais, kurių pasėliuose jie buvo laikomi piktžole.

Rugio grūde yra iki 60 proc. angliavandenių, 9,5 proc. baltymų, 13,2 proc. balastinių medžiagų, 1,7 proc. riebalų ir 1 proc. mineralinių medžiagų (magnio, kalio, geležies, fluoro, silicio rūgšties). Rugiuose gausu B grupės vitaminų ir vitamino E.

Teigiamas poveikis: Žmonėms, turintiems problemų su skrandžiu, rekomenduojama rinktis rugių dribsnius. Rugių skaidulos padeda atkurti normalią virškinamojo trakto veiklą, nesukelia rėmens graužimo.

Pastaba: rugių dribsniuose yra glitimo.

  • LTLietuva
  • CukBe Cukraus
-----------------------------------

Sėlenų dribsniai

Kaina: 0.15Eur Kiekis: 40g

Sėlenų dribsniai - ne tik neturi konservantų ir yra natūralios sudėties, bet ir yra labai skanūs. Dėl savo efektyvaus poveikio sėlenos vadinamos "žarnyno šluota", nes žarnyne veikia kaip balastinė medžiaga, skatinanti greitesnį maisto judėjimą, padedanti iš organizmo pašalinti toksinus. 

Sudėtis: kviečių miltai ir sėlenos, salyklas, cukrus, druska

Teigiamas poveikis: šie dribsniai labai naudingi organizmui, nes šalina toksinus. Puikiai tinka sveiką gyvenseną propaguojantiems žmonėms, nes yra sveiki, be konservantų, turintys labai mažai riebalų bei gausią puokštę vitaminų.

Pastaba: Gydytojai draudžia vartoti sėlenas viduriuojant, sergant gastritu, turint opą skrandyje arba žarnyne

  • CZČekija
-----------------------------------

Mano mišinys

-----------
Krepšelis tuščias
-----------
Bendra kaina: 0Eur
Bendras svoris: 0g
 
Maistinė vertė
 
Mišinio sudėtis proc
 
 
Pakuočių kiekis:
 
 
?
Pristatymo būdai
Pardavimo vietos