Lt  En
Dribsnis.lt
Prisijungti        shoping cart  Krepšelis       Produktai: 0       Suma: 0Eur
 

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Kas yra dribsnis?

Dribsnis – tai ne vien tinklalapis, kuriame galite įsigyti dribsnių. Dribsnis skatina gyventi sveikai ir nuotaikingai. Ar kada nors pagalvojote, jog dribsnių susikomplektavimas galėtų būti toks nuotaikingas ir žaismingas?

Jei neteko, tai patikėkite, kad nuo šiol ponas Dribsnis gali pasiūlyti ir tai. Dribsnis.lt puslapyje savo dribsnius galės susikomplektuoti ne tik mažieji, moksleiviai, studentai, tėveliai ar mamytės, dėdės ar tetos, bet ir mūsų gerbiami senjorai.

Šiuolaikinės mados tendencijos pasisako už individualią madą, o 2016-ieji bus individualios mados kultas. Ponas dribsnis 2016-aisiais siūlo būti individualiais ir madingais, o kodėl to nepradėjus nuo savo lėkštės ar dubenėlio turinio…

Kodėl turėčiau užsisakyti dribsnius dribsnis.lt tinklalapyje, kai jų įsigyti galiu tiesiog parduotuvėje?

Dribsniai, kuriuos galima įsigyti parduotuvėse, dažniausiai yra pagaminti pačiomis mažiausiomis sąnaudomis. Neretai ant pakuotės nurodoma, jog dribsniuose nemažai uogų, tačiau iš tikrųjų pakuotėje tebūna kelios uogos, o net iki 30% procentų pakuotės sudaro javai su įvairiomis priemaišomis. Dribsnis.lt siūlo pačią kokybiškiausią produkciją, o jūs tiksliai žinosite, kokie produktai ir kiek jų sudaro jūsų sudėliotą mišinį. Be to tiksliai žinosite, kiek kalorijų sudaro jūsų sukomplektuotas mišinys.

Tad nelaukite ir susimaišykite savo dribsnius jau dabar. Jei bijote eksperimentuoti, galite pasirinkti iš mūsų siūlomų mišinių rinkinių.

Kaip tai veikia? Noriu užsisakyti kuo greičiau.

Tiesiog puslapio dribsnis.lt viršutiniame kairiajame kampe paspauskite „Susikurk savo mišinį“. Pirmiausia jums reikia pasirinkti pagrindinį mišinį ir žemiau pateiktus papildomus ingredientus. Kitame žingsnyje pasirinkite džiovintas uogas, kitame žingsnyje – riešutus. Paskutiniame žingsnyje jūsų laukia įvairių pagardų pasirinkimas: šokoladas, cinamonas, kanapių sėklos ir kt.

Jeigu jums labiau patinka dribsniai, tuomet nėra būtina rinktis džiovintų vaisių ar riešutų, galite tiesiog pagardinti šokoladu, kokosų traškučiais ar kitais pono Dribsnio siūlomais pagardais.

Kuomet jūsų mišinys paruoštas, dėkite jį į krepšelį ir komplektuokite dar vieną mišinį arba tiesiog keliaukite toliau link įsigijimo. Sėkmingai atlikus apmokėjimą, į savo elektroninio pašto dėžutę gausite pranešimą apie apmokėjimą ir sąskaitą, kuri bus jūsų įrodymas, nurodantis, kokį pirkinį jūs įsigijote.

Jeigu nenorite eksperimentuoti, tuomet galite rinktis iš mūsų siūlomų jau sukomplektuotų mišinių. Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite „paruošti produktai“.

Kaip pristatomos prekės?

Įsigytos prekės pristatomos šiais būdais:

- Prekių atsiėmimo vietos: Vilniuje Užupyje (Užupio g. 10, parduotuvėje "Gegio stalas") ir Šiauliuose (Vilniaus g. 212, parduotuvėje "Siūlų ritė"). Prekės atsiimamos nemokamai. Vilniuje prekė paruošiama per 48 val. Šiauliuose prekė paruošiama per 72 val.

- Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą. Prekės pristatymas, pasirinkus Kurjerio tarnybą, pradedamas vykdyti kitą darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Nuo šio momento prekės pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje nurodytu adresu ir sutartu laiku darbo dienomis 8–18 val. ir 18–22 val. Kaina: Vilniuje - 0.5EUR, kitur - 3.15EUR.

- Pristatymas per OMNIVA terminalus. Prekės pristatymas pradedamas vykdyti kitą darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Nuo šio momento prekės pristatomos į paštomatus per 1-3 darbo dienų. Kaina: 2.15EUR.

- Lietuvos pašto siunta. Prekės pristatymas pradedamas vykdyti kitą darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Nuo šio momento prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas. Kaina: 2EUR.

Kaip galima atsiskaityti už įsigytas prekes?

Už įsigytas prekes atsiskaityti galite šiais mokėjimo būdais:

- Elektroninės bankininkystės sistemomis (SEB, Swedbank, DNB, Nordea, Šiaulių bankas, Citadele).
- Banko pavedimas per PAYSERA.
- Bankiniu pavedimu.
- Pono Dribsnio dovanų kuponas.

Kaip gražinti prekę?

- Šios prekių, užsakytų naudojant elektroninę erdvę (šiuo atveju www.dribsnis.lt e-parduotuvę), grąžinimo ir keitimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato tokių prekių grąžinimo ir keitimo sąlygas bei tvarką, o taip pat detalizuoja informaciją, privalomą pateikti pirkėjui vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

- Šios prekės pardavėjas yra UAB „Sumaišyk LT“, juridinio asmens kodas 304101971, registruota buveinė adresu Viršupio Sodų 3-ioji g. 5, Vilnius, Lietuvos Respublika, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.

- Įsigijus netinkamos kokybės prekę, pirkėjas turi Civiliniame kodekse bei Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės, patvirtintose Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217, nustatytas teises. Prekės pristatymo išlaidos negrąžinamos.

- MAISTO PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO YPATUMAI:

1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
      1.1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
      1.2. atitinkamai sumažinti kainą;
      1.3. grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
2. Šių taisyklių 1 punkte nustatytomis teisėmis pirkėjas taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.
3. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
4 Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
5. Kilus nesutarimui tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl maisto prekės kokybės, pardavėjas, gavęs pirkėjo raštišką prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 dienas raštu kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o tyrimo rezultatus, kai tik juos raštu pateikia Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, pranešti vartotojui.
6. Išlaidos, susijusios su maisto prekių kokybės tyrimais, apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
7. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 1 ar 5 punktų reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.

- Visi skundai dėl prekės gali būti teikiami UAB „Sumaišyk LT“ elektroniniu paštu info@dribsnis.lt

- Kokybiškų prekių nekeičiame ir nesigrąžiname.

Kokie yra garantiniai įsipareigojimai?

Mes užtikriname Jūsų saugumą ir garantuojame aukštą aptarnavimo kokybę.

GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS:

- Tuo atveju, kai mes tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikiame, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
- Mes neatsakome už tai, kad dribsnis.lt internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.

Daugiau informacijos apie garantijas čia.

Kilus papildomiems klausimams, prašome kreiptis labas@dribsnis.lt

 
Pristatymo būdai
Pardavimo vietos